Telefon: 509 541 542
Płatność za zamówienie może być zrealizowana w następujący sposób:
- przedpłata szybkim przelewem on-line poprzez Przelewy24 (z konta, kartą płatniczą, itp.)
- przedpłata tradycyjnym przelewem bankowym lub pocztowym,
- płatność przy odbiorze
| Przedpłata – zamówienia do 350 zł | Przedpłata - zamówienia powyżej 350 zł | Płatność przy odbiorze |
Inpost paczkomat | 9,90 | gratis | 18 |
Poczta Polska | 9,90 | gratis | brak możliwości |
Poczta Polska Punkt | 9,90 | gratis | brak możliwości |
Kurier DPD | 9,90 | gratis | 20 |
Kurier Inpost | 9,90 | gratis | 20 |
DPD punkt Pickup | 9,90 | gratis | brak możliwości |
Wysyłka zagraniczna tylko pocztą polską – przedpłata na konto/płatność kartą - 65 zł
Wysyłka Inpost do paczkomatu
Przesyłki Inpost są realizowane wyłącznie do paczkomatów po wcześniejszej przedpłacie. Nie ma możliwości w tej opcji płatności za pobraniem.
Czas dostawy do paczkomatu wynosi zazwyczaj 24 godziny od momentu jej nadania, chociaż w sporadycznych przypadkach może się przedłużyć do 48 godzin.
Czas na odbiór paczki z paczkomatu od momentu jej dostarczenia to 48 godzin (2 dni) po tym terminie paczka zostaje zwrócona do nadawcy.
Istnieje możliwość doręczenia przesyłki do paczkomatu w weekend (sobota, niedziela).
Po dostarczeniu paczki do wskazanego paczkomatu odbiorca przesyłki otrzyma e-mail oraz sms na wskazany w zamówieniu numer telefonu z kodem do odbioru paczki.
Na podany adres e-mail przy składaniu zamówienia, po wysłaniu przez nas paczki otrzymasz maila z numerem nadawczym. Na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek możesz sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Na tej stronie znajdziesz również adresy i numery infolinii. My nie mamy możliwości podania bezpośredniego numeru telefonu do kuriera. W wygodny sposób możesz także śledzić drogę twojej przesyłki pobierając aplikację Inpost mobile na swój telefon.
Wysyłka Pocztą Polską
Przesyłki z naszego sklepu wysyłamy też Pocztą Polską.
Czas dostawy wynosi maksymalnie 72h od momentu wysłania przesyłki (w dni robocze od poniedziałku do piątku).
Paczki wysyłamy zarówno na Twój adres domowy lub inny wskazany przez Ciebie adres.
W przypadku braku odbiorcy pod wskazanym adresem, doręczyciel pozostawi w skrzynce awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać we wskazanej placówce Poczty Polskiej w ciągu 7 dni. Adresy placówek Poczty Polskiej wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://placowki.poczta-polska.pl/
Do odebrania przesyłki wymagany jest dowód osobisty.
Na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ możesz sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej
Istnieje również możliwość wysyłki zakupionego towaru do punku odbioru Poczty Polskiej: na adres Urzędu Pocztowego lub innego punktu odbioru współpracującego z Pocztą Polską. W punktach nie ma możliwości płatności za przesyłkę za pobraniem dlatego wysyłane są tam tylko zamówienia wcześniej opłacone. Na takiej przesyłce jest tylko twoje imię i nazwisko oraz numer telefonu.
Na stronie http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/ można sprawdzić dostępne punkty odbioru paczek w twojej okolicy.
Do odebrania przesyłki wymagany jest dowód osobisty.
Na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ możesz sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
Wysyłka kurierem DPD
Przesyłki kurierskie wysyłane są przez nas za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy wynosi zwykle 24 godziny, choć sporadycznie zdarza się, że kurier doręczy paczkę w ciągu 48 godzin. Firma DPD podejmuje 2 próby doręczenia paczki.
Przesyłki kurierskie można również odebrać osobiście w oddziale DPD, ale o zamiarze odebrania należy nas poinformować przed wysyłką. Nowość! Odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup tylko na terenie kraju.
Gdy kurier pod wskazanym adresem nie zastanie odbiorcy przesyłki to zostawia awizo z informacją gdzie można ją odebrać lub w jaki sposób można się z nim skontaktować w celu ustalenia godziny doręczenia.
Na podany adres e-mail przy składaniu zamówienia, po wysłaniu przez nas paczki otrzymasz maila z numerem listu przewozowego. Na stronie https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke możesz sprawdzić gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Na tej stronie znajdziesz również adresy i numery telefonów oddziałów - możesz skontaktować się z przedstawicielem firmy DPD w celu uzyskania informacji o przesyłce lub terminie jej dostarczenia. My nie mamy możliwości podania bezpośredniego numeru telefonu do kuriera.