1.Czy rejestracja jest konieczna aby móc dokonywać zakupów ?                                                                            

  • Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna.Zakupy możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będzie konieczne ponowne wypełnienie danych dotyczących dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych rabatów dla stałych klientów.

2. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym ?                                                                                                                                                  

  • Konto w sklepie możesz założyć klikając do góry po prawej stornie w zakładkę twoje konto lub podczas robienia pierwszych zakupów.

3. Co w przypadku gdy zapomniałem hasła ?                                                                                                                                                               

  • W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

4. Czy mogę zmienić dane podane podczas zakładania konta w sklepie ?

  • Tak należy się zalogować na swoje konto i tam można zmienić dane.

5. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?

  • Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od Państwa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. Zadzwoń pod numer:  tel. 77 463 95 65 lub tel. 509 541 542.

6. Jak sprawdzić status realizacji zamówienia ?

  • Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień tylko dla klientów posiadających konto w naszym sklepie. Ponadto wszyscy klienci otrzymują wiadomość e-mail informujące o statusie ich zamówienia: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysyłka zamówienia.

7. Kiedy otrzymam zamówienie ?

  • Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wybranego produktu. Przy zamówionym produkcie podany jest maksymalny czas wysyłki + do tego należy doliczyć czas doręczenia przez pocztę polską lub kuriera gls.

8. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu ?

  • Tak, możesz dokonać zmiany powiadamiając nas o niej najlepiej jak najszybciej, pod warunkiem, że przesyłka nie została już wysłana.

9. Jeśli złożę kilka zamówień czy można je połączyć i otrzymać w jednej paczce ?

  • Tak, wystarczy taka informację przekazać mailowo lub telefonicznie. O połączeniu zamówień zostaniesz poinformowany.

10. Czy mogę anulować złożone zamówienie ?

  • Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj drogą mailową lub telefoniczną.

11. Jakie są koszty dostawy paczki ?

  • Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju dostawy. Szczegóły w zakładce koszty wysyłki.

12. Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski ?

  • Tak, Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem.

13. Jakie są formy płatności za zakupiony towar ?

  • Za towar możesz zapłacić: przelewem (przedpłata na konto), płatność szybki przelew24 (karta kredytowa, paypal) oraz płatność przy odbiorze.

14. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty ?

  • Tak należy zapłacić kwotę za towar + koszt przesyłki.


15. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez Paypal lub Przelewy24 ?

  • Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia możesz dokonać płatności na poniższe konto w tytule podając nr swojego zamówienia:

          Dane do przelewu krajowego:
          "FENIX" PPHU
          ul.Lubliniecka 7B
          47-120 Zawadzkie
          nr konta: 89 1140 2004 0000 3802 7682 0073

16. Jak prawidło dobrać rozmiar ?

  • Wielu producentów stosuje własne oznaczenia bielizny. Dlatego na karcie danego produktu bezpośrednio pod jego opisem znajduje się aktywny link do tabeli rozmiarów danego producenta. Rozmiary danych producentów można również znaleźć na dole strony w stopce klikając w „Tabele rozmiarów”. Zapoznanie się z tabelami rozmiarów podawanych przez producentów pozwoli zmniejszyć ryzyko błędnie dopasowanego produktu

17. Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

  • Dostępność oznacza czas sprowadzenia towaru do magazynu Sklepu. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma produkty w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie wysłana przez nasz sklep w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).


18. Czy wszystkie produkty widoczne na stronie sklepu są dostępne "od ręki"?

  • Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Dokładna dostępność towarów podawana jest po wybraniu z listy konkretnego rozmiaru danego produktu dostępność pojawia się obok listy wyboru. Informacja ta znajduje się także w koszyku, pod każdym z towarów.

19. Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

  • Nie, produkty będą przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli towary z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

20. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

  • Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

21. Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

  • Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

22. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

  • Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez Sklep podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie. Monitorować przesyłkę można pod https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

23. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?

  • Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem GLS.


24. Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

  • Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy GLS. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem GLS. Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

25. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

  • Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy GLS (infolinia 804 262 262). Dodatkowo na stronie poczty: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ lub kuriera: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego, czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

26. Co mam zrobić jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

  • Wszystkie produkty wysyłane są w opakowaniach kartonowych, które mają za zadanie zabezpieczyć towar podczas transportu. Opakowania nie posiadają loga ani innych oznaczeń, które sugerowałyby zawartość przesyłki. Zewnętrzne opakowanie oklejone jest brązową taśmą, która daje gwarancję, że nikt nie miał dostępu do zawartości przesyłki. Jeśli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia tzn. jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp. można odmówić jej odbioru, wtedy taka przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Klient może również zgodzić się na odbiór takiej paczki i w obecności pracownika poczty polskiej lub kuriera GLS sprawdzić czy znajdujący się wewnątrz paczki towar nie uległ uszkodzeniu. Jeżeli okaże się, że produkty są zniszczone, należy poprosić doręczyciela o sporządzenie protokołu uszkodzenia.

27. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

  • Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.

28. Mieszkam blisko czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionej bielizny?

  • Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę wybrać formę płatności przedpłata. I na nasze konto wpłacić kwotę tylko za sam towar bez kosztów wysyłki. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru.

29. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty Sklepu?

  • Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronie www.diores.pl. Nie przesyłamy klientom katalogów z bielizną.


30. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

  • Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych do faktury podczas składania zamówienia.

31. Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego. Do przesyłki dołączony jest zawsze dowód zakupu.

32. Czy mogę oddać/wymienić zakupiony produkt?

  • Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Może go również w tym terminie wymienić na inny rozmiar lub produkt. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu z zakładki zwroty i wymiany).

33. Czy wymiana jest płatna ?

  • Nie, wszystkie wymiany są darmowe, nie musisz nic dopłacać – wystarczy odesłać produkt i oczekiwać na wymieniany produkt.

34. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?

  • W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli płatność wykonywana była online: paypal.pl bądź przelewy24.pl, pieniądze zwrócimy tym samym kanałem płatności.

35. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

  • Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

36. Czy moje dane są bezpieczne ?

  • Tak, dane są zabezpieczone . Sklep www.diores.pl nigdy nie udostępniał i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mailowych. Dodatkowo wszystkie przesyłane dane są szyfrowane za pomocą certyfikatu bezpieczeństwa SSL.