Telefon: 509 541 542
REGULAMIN SKLEPU DIORES.PL
1. Sklep internetowy www.diores.pl (dalej jako „Sklep”) prowadzi Katarzyna Araszczuk-Mika z siedzibą
w Kadłubie przy ul. Dworcowej 100, NIP 7561875024, REGON 160339875.Kontakt mailowy pod adresem:
sklep@diores.pl , telefoniczny: 509 541 542 w dni robocze.
2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną bielizny damskiej oraz męskiej, dodatków i strojów kąpielowych.
3. Niniejszy Regulamin reguluje zasady przeprowadzanych transakcji pomiędzy sklepem a podmiotem -
(składającym zamówienie) (dalej jako „Klient”).
4. Wszystkie ceny podane na stronie www.diores.pl są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której klient dokonał zamówienia. Podane na stronie ceny
towarów nie zawierają kosztów dostawy.
5. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
6. Towar oferowany w Sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Na każdy sprzedany artykuł
wystawiamy łączne potwierdzenie zakupu (wydruk z systemu stanowiący podstawę reklamacji).
1. Zamówienia można składać przez 24h, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Sklep zastrzega możliwość
występowania przerw technicznych, w czasie których nie będzie możliwe przyjmowanie i realizacja
przez Sklep zamówień Klientów. Realizacja zamówień przez Sklep następuje w dni robocze zazwyczaj
w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta lub w momencie
skompletowania przez Sklep wszystkich zamówionych przez Klienta produktów i/lub zaksięgowanej
przez Sklep pełnej opłaty za zamówienie (wartość zamówionych towarów + koszty wysyłki)
2. Klientami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 13 lat. Jeżeli ten warunek nie jest spełniony
umowa jest nieważna.
3. Klient składając zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym
wypełnienia danych wymaganych w "formularzu zamówienia". Podanie nieprawdziwych lub błędnych
danych może utrudnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia. Wypełniony formularz należy
przesłać do Sklepu, wtedy zamówienie zostanie przyjęte.
4. W celu realizacji zamówienia należy podać następujące dane:
a) imię i nazwisko,
b) adres dostawy (prywatny bądź do firmy; w przypadku firmy należy podać również jej nazwę),
c) numer telefonu,
d) adres e-mail (bez adresu e-mail zamówienie nie zostanie przyjęte przez system).
5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z systemu Sklepu
potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania potwierdzenia
przyjęcia zamówienia przez Sklep na adres e-mail Klienta z podaniem wszystkich istotnych
składników zamówienia.
1. Przewidywany czas realizacji zamówienia podany jest w opisie towaru będącego jego przedmiotem
(określany jest w dniach roboczych). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej
przez wybranego podczas składania zamówienia dostawcę: Inpost paczkomaty (zazwyczaj 1 dzień roboczy),
Pocztę Polską (zazwyczaj 1-3 dni robocze), kuriera DPD (zazwyczaj 1 dzień roboczy).
2. W przypadku zamówienia składającego się z kilku towarów, które mają zostać dostarczone w jednej
przesyłce, termin realizacji zamówienia będzie uzależniony od czasu potrzebnego na skompletowanie
całego zamówienia, chyba, że strony postanowią inaczej.
3. W przypadku, gdy nie będzie możliwa realizacja przez Sklep zamówienia, z przyczyn leżących po stronie
Sklepu, Sklep powiadomi o tym Klienta i jeśli otrzymał płatność zwróci mu wpłacone wcześniej pieniądze.
4. W przypadku nie dokonania płatności na właściwy rachunek bankowy w ciągu 3 dni roboczych od daty zamówienia
(przy czym przez dokonanie płatności należy rozumieć zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym diores.pl),
zamówienie zostanie anulowane, a zamówione produkty trafią do ogólnej sprzedaży."
1. Zamówione towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w sposób wskazany przez niego
w chwili składania zamówienia. Klient może odebrać zamówienie osobiście, pod adresem wskazanym
przez Sklep. Warunkiem otrzymania zamówienia przy odbiorze osobistym jest okazanie dokumentu
ze zdjęciem stwierdzającego tożsamość oraz jeśli to konieczne, okazaniu dowodu zapłaty. W przeciwnym
razie towar nie zostanie wydany Klientowi.
2. Do ceny zamówienia doliczana jest zryczałtowana opłata obejmująca koszt przesłania przesyłki do Klienta.
Wysokość opłaty zależna jest od wybranego przy składaniu zamówienia sposobu dostawy. Łączny koszt
zamówienia, obejmujący cenę zamówienia oraz koszt przesyłki, widoczny jest przy podsumowaniu
dokonywanego zamówienia.
3. Do każdego zamówienia dołączane jest potwierdzenie zamówienia (paragon, faktura, itp.) stanowiące
podstawę do złożenia reklamacji.
Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.
4. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem przy odbiorze przesyłki, przelewem na rachunek
bankowy lub przelewem online (płatność elektroniczna) z wykorzystaniem serwisu przelewy24.pl
(w tym przy użyciu karty płatniczej - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy,
ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).
5. Przy wyborze płatności za pomocą przelewu, wpłat należy dokonywać na rachunek o numerze konta:
88 1090 2239 0000 0001 5451 3142 W tytule należy podać numer zamówienia.
6. Za moment dokonania zapłaty ceny uważa się moment obciążenia rachunku bankowego
Klienta lub moment pobrania należności przez Kuriera.
1. Reklamacje mogą być dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks
cywilny (tj. Dz.U. z 2016, poz. 380 z późn. zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sklep odpowiada względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedany produkt posiada wadę fizyczną lub
prawną. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie
w chwili zawarcia umowy.
3. Pismo odnośnie reklamacji powinno zawierać:
a) imię i nazwisko Klienta,
b) nazwę towaru oraz nr zamówienia,
c) opis wady,
d) żądanie Klienta doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową sprzedaży,- albo wymiany
towaru na wolny od wad albo oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta nie później niż w terminie 14 dni od daty
wpłynięcia reklamacji wraz z reklamowanym produktem.
5. Towar należy odesłać na adres: K-A-M, ul. Dworcowa 100, 47-175 Kadub.
Koszty przesyłki pokrywa w całości Sklep w przypadku uznania reklamacji.
6. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając
stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa
po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia
inna niż dostawca zamówienia i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
7. Zwrot może być dokonany jedynie pod warunkiem, gdy towar nie posiada znamion użytkowania,
posiada nieoderwane metki oraz dołączone są do niego dodatkowe akcesoria, jeśli takie były
oryginalnie w zestawie (np. zapasowe ramiączka). Klient odpowiada jedynie za zmniejszenie
wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot ograniczony lub brak zwrotu dotyczy bielizny
erotycznej typu bodystocking, bielizna erotyczna typu "otwarty krok", majtki, pończochy, rajstopy.
Ze względów higienicznych i zdrowotnych nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych /
otwartych ponieważ nie możemy ponownie zaoferować ich innemu nabywcy.
Przymierzenie produktu wiąże się z kontaktem z narządami płciowymi. Możliwość zwrotów i dalszej
odsprzedaży wiązałaby się z ryzykiem zdrowotnym dla innych Klientów, przeniesieniem wirusów i
bakterii z jednego Klienta na innego. Prosimy o nie odsyłanie użytej bielizny. Każda taka przesłana
do nas bielizna zostanie przez nas zniszczona i nie będzie możliwości zwrotu takiej przesyłki.
8. Do zwracanej przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu i wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
9. Ozdobne opakowanie jest usługą i Sklep nie zwraca jego kosztów.
10. Towar podlega wymianie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku
wymiany Klient zobowiązany jest złożyć nowe zamówienie, umieszczając w nim adnotację, jaki
numer zamówienia podlega wymianie. Następnie Klient powinien zwrócić produkt, zgodnie z zasadami
obowiązującymi przy zwrocie towaru. W przypadku jeśli nowy towar ma wyższą cenę niż towar podlegający
wymianie, Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę cen.
11. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, należność za odesłany do Sklepu towar zostanie
zwrócona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy wraz z towarem. Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu
takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
12. W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega cała wpłacona kwota. Koszt wysyłki
poniesiony przez Klienta przy zakupie podlega zwrotowi do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki.
13. Sklep informuje, że nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do
paczkomatu.
1.Zdjęcia znajdujące się na stronie Sklepu diores.pl są własnością firmy Katarzyna Araszczuk-Mika z siedzibą
w Kadłubie przy ul. Dworcowej 100, NIP 7561875024) lub Producentów współpracujących ze Sklepem.
Prawa autorskie do tych zdjęć są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie
w całości lub części bez zgody Sklepu jest zabronione i podlega ochronie prawnej.
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego
i odpowiednich ustaw prawa polskiego.
2. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego diores.pl,
którą można znaleźć w zakładce "Polityka Prywatności".